Medidas de atención a la diversidad: perspectiva del equipo de orientación específico
José Domínguez Alonso, Elia Vázquez Varela
págs. 1-4
Medidas de atención a la diversidad: incidencia y concepciones desde inspección educativa
Elia Vázquez Varela, José Domínguez Alonso
págs. 5-8
La atención temprana en contextos penitenciarios en España
Leticia López Castro, María José Buceta Cancela
págs. 9-11
A musicoterapia como instrumento para mellorar a comunicación de persoas con diversidade funcional
Beatriz López González, Berta Fraga
págs. 12-14
Actitudes de docentes y estudiantes hacia la discapacidad en la Universidade da Coruña
Jessica Garabal-Barbeira
págs. 15-19
Relación familia-escola: caso concreto do alumnado con Dificultades de Aprendizaje
Ana Parada Gañete
págs. 20-23
Diferenciação pedagógica e a inclusão escolar em Moçambique: Um imperativo incontornável na sala de aula
Mónica Simão Mandlate
págs. 24-27
Calidad de vida y autodeterminación en Centros de Educación Ordinaria: Estudio de casos múltiples
Jesús Miguel Muñoz Cantero, Luisa Losada-Puente
págs. 28-32
Luisa Losada-Puente, Manoel Baña Castro
págs. 33-37
págs. 38-42
Proposta de estimulación sensorial na contorna natural dun cativo con trastorno de espectro autista
Berta Fraga, Beatriz López González
págs. 43-46
O debuxo como método para mellorar a comunicación nunha nena con TEA
Berta Fraga, Marta Meizoso, Beatriz López González
págs. 47-49
Avaliação da participação das famílias no apoio prestado pelas equipas de intervenção precoce
Marta Joana de Sousa Pinto, Ana María Serrano
págs. 50-53
Estudo interinstitucional das atitudes sociais em relação à inclusão no ensino superior
Cristiane Regina Xavier Fonseca Janes, Sadao Omote
págs. 54-59
Educação inclusiva na Tailândia: Perspetivas de Futuros Professores
Ana Paula Loução Martins, Sasinan Sirithadakunlaphat
págs. 60-63
Acesso inclusivo a locais e saberes de interesse histórico cultural na cidade de Maputo, Moçambique
Benjamim Mutema Macuacua, Matilde Muocha
págs. 64-67
Criação e exploração de atividades interativas multimédia com um aluno portador do Síndrome de Down
Gustavo Carvalho, Manuel Florindo Alves Meirinhos
págs. 68-72
A leitura em crianças prematuras com perturbações neuromotoras
Iolanda Campos Gil, Maria Vãnia Nunes
págs. 73-79
Sonia Bouzo González, Margarita R. Pino Juste
págs. 80-84
Gabriela López Aymes, Nancy Vázquez, Martha Itzel Navarro, Santiago Roger Acuña Castillo
págs. 85-90
Necessidades Educativas Especiais e funcionamento parental: indicadores de bem-estar e suporte social
Sara Alexandre Felizardo, Esperança Jales Ribeiro
págs. 91-93
Inclusão e articulação educativa entre professores e pais de crianças com perturbações do autismo
Sara Alexandre Felizardo, Ana Isabel Silva, Ana Paula Cardoso
págs. 94-97
Teoría del Apego y Síndrome de Down: conceptos básicos y claves educativas
Yanina Guerrrero, Eduardo Barca Enríquez
págs. 98-102
O profesorado de apoio á atención á diversidade, profesional clave na función orientadora
María Montserrat Castro Rodríguez, Ana Isabel Castro Rodríguez
págs. 103-107
A atención á diversidade como eixo na construción do labor da Orientación en Educación Primaria
María Cristina Pérez Crego
págs. 108-112
Os servizos de orientación na educación infantil e primaria en Galicia: xénese, implantación e evolución
Neves Arza Arza, Mar Rodríguez Romero
págs. 113-116
Creación de grupos de intervención en habilidades sociales y como grupo de apoyo
Berta Fraga, Leticia Sambade, Beatriz López González
págs. 196-200