Social dynamics in judgment and performance in academic settings
Céline Buchs, Armand Chatard, Olivier Desrichard, Gabriel Mugny
págs. 125-128
Gaëlle Molinari, Mirweis Sanguin, Pierre Dillenbourg, Marc-Antoine Nüssli
págs. 129-144
Céline Buchs, Fabrizio Butera
págs. 145-154
Estelle Michinov, Nicolas Michinov, Pascal Huguet
págs. 155-168
Isabelle Olry-Louis
págs. 169-180
Epistemic constraint and teaching style
Alain Quiamzade, Gabriel Mugny, Juan Manuel Falomir Pichastor
págs. 181-190
Marie-Laure Viallon, Delphine Martinot
págs. 191-205
Michel Désert, Marie Préaux, Robin Junt
págs. 207-218
Cindy Chateignier, Marion Dutrévis, Armelle Nugier, Peggy Chekroun
págs. 219-234
Pascal Gygax, Ute Gabriel, Oriane Sarrasin, Jane Oakhill, Alan Garnham
págs. 235-246
Cécile Nurra, Pascal Pansu
págs. 247-262
Isabelle Régner, Florence Loose, Florence Dumas
págs. 263-277