Thaer Ahmad Ghbari, Moawyah M. Abu Ghazal, Rana Al-Smadi
págs. 1-26
págs. 27-50
Prediction of Academic Achievement of University Students: Learning Styles and Strategies
Maria Camila Corredor Valderrama, Damian Sebastian De Ruiz Sandoval, Sandra Milena Mateus Gómez
págs. 51-72
The Relationship Between Sports Learning Engagement and Intrinsic Motivation of College Students: a Longitudinal Study
Yaming Li, Jamalsafri Bin Saibon
págs. 73-94
The Impact of Educational Apps on Trajectories of Early Mathematical Thinkingal App
Carlos Mera Cantillo, Estíbaliz Aragón Mendizábal
, Malena Manchado Porras
, Inmaculada Menacho Jiménez
, Flavia Arrigoni
, María del Carmen Canto López
, José Ignacio Navarro Guzmán
págs. 95-114
Ocio, Prevención del Bullying y Ciberbullying en Adolescentes: una Revisión Sistemática
Jorge Díaz Esterri, Diego Galán Casado, Ángel de Juanas Oliva, Francisco Javier García Castilla
págs. 115-138
págs. 139-170
Patricia del Pilar Díaz Gamarra, Fernando Joel Rosario Quiroz
, Erika Roxana Estrada Alomía
, Roxana Maribel Cárdenas Vila
págs. 173-196
Educación emocional en la formación del profesorado en Iberoamérica: una revisión sistemática
Liliana Yadira Yela Pantoja, Martha Leticia Gaeta González, Juan Carlos Luis Pascual
págs. 197-220
Validez Convergente del Test Situacional del Desarrollo Socioemocional (CSE-J)
Josefina Sala Roca, Aida Urrea Monclús, Sara Rodríguez Pérez
págs. 221-244