Logopedia, Universidad e Inclusión
Claudia Tatiana Escorcia Mora
págs. 105-106
Uso del presente de subjuntivo en niños con Trastorno Específico del Lenguaje
Jan Holst Chaires, Donna Jackson Maldonado, Haydée Carrasco Ortíz
págs. 107-116
Theory of mind in Portuguese school children: An exploratory study
Joana Antonieta Rocha, Ana Carolina Vieira, Vânia Peixoto
págs. 117-123
Christopher Fuentes Aracena, Claudia Calderón González, Camila Figueroa Álvarez, Laura Sánchez Romo, Carla Yáñez Saldaña
págs. 124-132
Psychometric validity of the Portuguese version of SWAL-QOL for head and neck cancer
Daniela Oliveira Vieira, Eva Bolle Antunes, Mário Dinis-Ribeiro, Eurico Monteiro
págs. 133-141
Acoustic analysis of the voice in patients with Parkinson's disease and hypokinetic dysarthria
Sara Fernández García, Cristina Dumitrache, José A. González Lopez
págs. 142-150
Recognition of code-mixed gated words: Phonotactic features of Spanish and English
Alejandro Brice, Christina Salnaitis, Rebecca Porzig
págs. 151-160