A dialogical self-approach to understanding teacher identity in times of educational innovations
Carles Monereo i Font, Antoni Badia Garganté
Student teachers’ positioning with regard to their key learning experiences in the first practicum
Mireia Giralt Romeu, Eva Liesa, Paula Mayoral Serrat, Lorena Becerril Balín
Five ways of being a schoolteacher
Antoni Badia Garganté, Eva Liesa, Lorena Becerril Balín, Paula Mayoral Serrat
Doctoral Support Networks: characteristics and associations with research conditions and identity development
Núria Suñé, Carles Monereo i Font
Becoming a researcher: dialogical-self based methods to the identity formation of postgraduate students
Crista Weise, Macarena Lamas, Núria Suñé
Bumpy moments considered as critical incidents in dialogue: professional Identity of technical VET-teachers
Kara Vloet, Ellen Klatter, Sandra Janssen, Giel Kessels
¿Por qué se quedan en las calles?: Aprendizajes sobre la permanencia de jóvenes en calle
Marcela Losantos
Electroshock o Terapia Electroconvulsiva (TEC) en Chile: Diagnóstico crítico, activismo social y enfoque de derechos
Juan Carlos Cea Madrid, Tatiana Castillo Parada
Imaginação e controle da subjetividade no campo do trabalho: imaginação criativa e realismo fatalista e conformista
Luana Silvy De Lorenzi Tezza Magnin, José Henrique de Faria, João Henrique Rossler
Trabalho emocional e engajamento no trabalho em policiais militares
Hannah Dantas Guedes, Sônia Maria Guedes Gondim
Macarena Verónica del Valle, Eliana Vanesa Zamora, María Laura Andrés, María Jesús Irurtia Muñiz, Sebastián Urquijo
Noopolítica y acción política en Maurizio Lazzarato: aportes para una psicología colectiva política en las sociedades de control
José Antonio Román Brugnoli
Recensión de Volkan (2019). Aspirante a asesino. Un estudio clínico
Marc Barbeta Viñas
Es reseña de:
Aspirante a asesino: un estudio clínico de las funciones mentales primitivas, las fantasías inconscientes actualizadas, los estados satélite y las etapas del desarrollo
Vamik D. Volkan, Agustina Luengo Ferradas (trad.)
Herder, 2019. ISBN 978-84-254-4282-7
Ignacio Dobles Oropeza
Es reseña de:
Alves Goncalves, Mariana (2019). Favelización de la psicología. Ensayos sobre la construcción de una perspectiva popular en Psicología.
Mariana Alves Goncalves
Rio de Janeiro : Mórula Editores, 2019
Recordant el professor Ramon Canals als cinc anys del seu traspàs
Santiago Estaun Ferrer



