Study on the use of mobile devices in schools: the case of Portugal
Isabel Allen, Luísa Santos, Manuela Pinho, José Dias, Rui Ribeiro
págs. 300-303
Impacto das tecnologías no currículo escolar: Perspetivas dos alunos do Ensino Básico
Teresa Jesus Correia Paulino Santos, María Palmira Alves
págs. 304-309
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Turkey
Zeynep Yassa, Dilan Birtane Karakaş, Tugba Özen, Asli Yildiz Mutlu, Erhan Göktepe
págs. 310-313
Grupos eTwinning – a percepção dos professores sobre uma comunidade de prática
Rita Zurrapa, João José Pereira Marques
págs. 314-318
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Greece
Panagiotis Athanasopoulos
págs. 319-324
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Romania
Petronia Gabriela Moraru, Gabriela Marchitan, Petrică Moraru, Carmen Hîrnea, Maria Ungureanu
págs. 325-331
Dionísio Luís Tumbo, Bento Duarte da Silva
págs. 332-337
Perfil dos alunos de Ensino a Distância na Universidade Pedagógica de Moçambique-Niassa
Dionísio Luís Tumbo, Bento Duarte da Silva
págs. 338-343
3D Technology for Children in Disadvantage Situations
Margarida Pocinho, Soraia Garcês, Noemí Serrano Díaz, Marzanna Farnicka
págs. 344-346
Pensamiento computacional: creación y desarrollo de aprendizajes y conocimientos reales desde una perspectiva inclusiva y de compensación de las desigualdades
María Pereiro, Yon Penas
págs. 347-351
Challenges of mobile learning – a comparative study on use of mobile devices in six European schools: Italy, Greece, Poland, Portugal, Romania and Turkey
Ana Monteiro, Marco Bento, José Alberto Lencastre, Marcelo Pereira, Maria Altina Silva Ramos, António José Meneses Osório, Bento Duarte da Silva
págs. 352-357
Entornos hipermedia: posibilidades y retos
María Esteban García, Rebeca Cerezo Menéndez, Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Lucía Rodríguez Málaga, José Carlos Núñez Pérez
págs. 358-362
Deslocalización de espacios y tiempos formativos universitarios con TIC
María Luisa Sevillano García, Esteban Vázquez Cano, María Ángeles Pascual Sevillano
págs. 363-367