Angel Solanes Puchol, Manuela Macajone, Beatriz Martín del Río
págs. 15-30
Sara Lorente Escriche, Manuel Martí Vilar, Nuria Melià Martín
págs. 31-53
Predicció d'estratègies d'afrontament a partir de dimensions emocionals, en infants i adolescents
Francisco Manuel Morales Rodríguez
págs. 55-78
Avaluació per rúbriques de la composició escrita, en educació primària
Mª Purificación Aguilar Lara
págs. 79-111
Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior
Gracia Navarro Saldaña, María Gracia González Navarro, Cristhian Pérez Villalobos, Marcela Varas Contreras
págs. 113-130
La motivació del mestre i de l'alumne, des de la pedagogia agustiniana
Carlos Novella García, Yolanda Ruiz Ordóñez
págs. 131-150
Percepció de la relació fill-pares i vincles d'amistat parental, en infants i preadolescents
Lucas Marcelo Rodríguez, José Eduardo Moreno
págs. 151-164
Aprenentatge ètico-moral en la primera infantesa. Una experiència a Costa Rica
María del Pilar Zeledón Ruiz
págs. 165-178
Creences de docents shipibo-konibo, envers el joc infantil i el seu paper a l'escola
Hans Frech, Susana del Mar Frisancho Hidalgo
págs. 179-200
L'atenció conjunta en la detecció primerenca del trastorn de l'espectre autista
Maite Montagut Asunción, Ana D'Ocon Giménez
págs. 201-225
págs. 229-233
Implementació d'un taller de teatre amb alumnes amb necessitats especifiques de suport educatiu
Diana Marín Suelves, Laura Arbona
págs. 235-246