Entrevista a Octavi Fullat Genís: "tota invenció ha de ser una invenció lliure"
Anna Pagès Santacana
págs. 17-32
págs. 33-58
págs. 59-74
págs. 75-86
págs. 87-112
Homo narrans: antropología de la narració i transmissions educatives
Joan-Carles Mèlich Sangrà
págs. 113-126
págs. 127-140
págs. 141-160
Una aproximació a les TIC com a tecnologies de poder en el discurs educatiu: apunts des de Foucault
Gualbert Vargas
págs. 161-178
Filosofia de l'educació avui: actualitat dels estudis platònics
Angel Pascual Martín
págs. 179-200
Sentido pedagógico de la epopeya de Gilgamesh
Savina Caire, Conrad Vilanou Torrano
págs. 201-216
El paper de l'educació filosófica en la construcció del ciutadà
Jordi Riba Miralles
págs. 217-224
págs. 225-244
Acerca de una pedagogía de la existencia: la filosofía de la educación y el arte de vivir
Fernando Bárcena Orbe
págs. 245-262
Una revisió dels conceptes de responsabilitat i autoritat en l'educació a la llum de Hannah Arendt
Julieta Piastro Behar
págs. 263-272
págs. 273-282
págs. 295-312
Projecte entorn de bones pràctiques educatives: una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari
Elisabeth Alomar Kurz, Mireia Civís Zaragoza, Jorge Coderch Allué, Mercè Cols Catasús, Piedad Marquilles Figueres
págs. 315-330
Mercè Pañellas Valls
págs. 331-360