Paper de l' activitat física i l' esport adaptat en la normalització de las persones discapacitades
Josep Oriol Martínez-Ferrer
pág. 13
Millorar la qualitat de l' ensenyament per a tothom: crear l' estructura mental per millorar l' aprenentatge
Paul Clarke
págs. 24-42
Inclusió, disseny universal de l' aprenentatge i aprenentatge adreçat a l' alumnat: un marc per a la tercera generació del moviment inclusiu
Michael L. Wehmeyer
págs. 43-58
Projecte AURA-HABITAT: una experiència pilot de convivència i aprenentatge de vida autònoma per als participants del Projecte Aura i estudiants universitaris
Gloria Canals Sans
págs. 59-77
págs. 78-88
La capacitat representativa dels infants amb síndrome de Down: anàlisi de casos a través del joc
Roser Vendrell i Mañós
págs. 89-100
Sofía Gallego i Matas, Carme Solé Resano, Roser Vendrell i Mañós
págs. 101-133
págs. 134-144
págs. 153-164
Evolució de la pràctica esportiva de Barcelona durant la Segona meitat del Règim franquista: el cas de les instal-lacions esportives (1955-1975)
Sixte Abadía i Naudí
págs. 165-175
La realització de Caixes niu (i Bat-Boxes), amb brics, i la prevenció de la malària: un projecte didàctic
Eduard Martorell
págs. 176-181
Una alternativa socioeducativa del desenvolupament comunitari
Jordi Riera i Romaní, Mireia Civís Zaragoza
págs. 182-194
págs. 195-204