Unpacking the Role of Work Demands in Teacher Burnout: Cognitive Demands as a Protective Factor
Marc Clarà, Fabiano Silvestre Ramos, Priscila Marchán, Diana Donoso, Jorge Chávez, Sílvia Cavalcante, Juan Pablo Barril, Bárbara Padula, Tatiana López Jiménez, Bernardita Justiniano, Blanca Patricia Silva García, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, Alba Vallés Sisamón, Claudia Uribe Lotero
págs. 245-266
Promoting pedagogy students’ scientific skills through critical thinking program
Carlos Javier Ossa Cornejo, Maritza Palma, Alejandro E. Díaz Mujica, Darío Páez Rovira
págs. 267-290
Predictive Analysis of Academic Performance in Peruvian Children: The Role of Effortful Control and School Liking
Pedro Fernando Alfaro Cardenas, Marisut Guimet Castro, Martín Malaspina Quevedo
págs. 291-310
Empatía, inteligencia emocional y autoestima en estudiantes universitarios de carreras sanitarias
Rubi Paula Stevens Rodríguez, María de la Villa Moral Jiménez
págs. 311-334
Predictores de la satisfacción con los estudios en universitarios peruanos: estudio realizado durante la Pandemia COVID-19
Madeleine Victoria Huayta Meza, Josué Turpo Chaparro, Oscar Javier Mamani Benito, Edison Effer Apaza Tarqui
págs. 335-354
Effect of the Education Model by Experience on the executive functions of children and adolescents
Alfredo Padilla López, Andrómeda Valencia Ortíz, María Guadalupe González-Osornio
págs. 355-376
Mercé Jariot, Josefina Sala Roca, Laura Arnau, Daniel Ortega Ortigoza
págs. 377-402
Pedro Conesa, Jon Andoni Duñabeitia
págs. 403-426
Jessica Ortega Barón, Sofía Buelga Vázquez, María Jesús Cava Caballero, Begoña Iranzo
págs. 427-448
Uso problemático del smartphone y procrastinación en el ámbito académico: un meta-análisis
Sergio Hidalgo-Fuentes
págs. 449-468