Empathy and Defender Role in Bullying at School: Student-Teacher Relationship as Mediator
Charyna Ayu Rizkyanti, Citra Wahyuni, Shofia Alatas
págs. 227-246
The Direct and Indirect Effects of Implicit Beliefs of Intelligence on Academic Achievement in English among High School Students: Goal Orientation as a Mediator
Mohamed Omer Ali Elhassan, Ida Hartina Ahmed Tharbe, Ahmad Shamsuri Muhamad
págs. 247-272
Academic training: A key competence in the transition towards autonomy in supervised youth
Rosa María Goig Martínez, Isabel Martínez Sánchez
págs. 273-296
Jorge Valenzuela Carreño, Jorge Miranda Ossandón, Álvaro González Sanzana, Marcelo González, Pablo Andrés Cáceres Serrano, Carla Muñoz Valenzuela
págs. 297-324
Prácticas de crianza de las familias españolas durante el periodo de confinamiento por coronavirus
Susana Valverde Montesino, Margarita Martín Martín, Irene Solbes Canales
págs. 325-350
Funciones Ejecutivas y Rendimiento Académico en Educación Primaria de la Costa Colombiana
María Fernanda Porto Torres, Laura Puerta, Melissa Gelves Ospina, Yaneth Urrego Betancourt
págs. 351-368
Ying Hong Jiang, Jia Wang, Patricia Bonner, Jenny Yau
págs. 369-392
Enseñando valores inclusivos a través de la disyunción lógica incluyente
Pablo Herranz Hernández, María de Riánsares Sánchez Beato Garrido
págs. 393-416
Validation of the Amotivation Inventory in Physical Education: exercise level and physical self-concept
María Jesús Lirola Manzano, Christopher M. Spray
págs. 417-436
Silvia Álava Sordo, Helena Garrido Hernansaiz, María Cantero García, Iván Sánchez Iglesias, Jesús González Moreno, José Santacreu Mas
págs. 437-464