María Portillo Lobillo, Francisco Javier Fernández Baena
págs. 1-6
Oversimplifying Teaching of the Control of Variables Strategy
Robert F., Jr. Lorch, Elizabeth P. Lorch, Sarah Lorch Wheeler, Benjamin Dunham Freer
págs. 7-16
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting: Teacher Version
María Teresa Iglesias García, Ridwan Maulana, Carmen María Fernández García, Omar García Pérez
págs. 17-26
Antonio Méndez Giménez, José Antonio Cecchini Estrada, Cristina García Romero
págs. 27-36
Predictors of Reading and Spelling Words Change as a Function of Syllabic Structure in Spanish
Naroa Martínez Pereña, Edurne Goikoetxea Iraola
págs. 37-48
Olga Gómez Ortiz, Rocío Zea, Rosario Ortega Ruiz, Eva María Romera Félix
págs. 49-55
Ignacio Máñez Sáez
págs. 57-65
Motivación, Rendimiento en Matemáticas y Prácticas Familiares: un Estudio de su Relación en 1º de Educación Primaria
Raquel de Sixte Herrera, Álvaro Jáñez González, Marta Ramos Baz, Javier Rosales Pardo
págs. 67-75
José Manuel Suárez Riveiro, Marta Martínez Vicente, Carlos Valiente Barroso
págs. 77-86
Carlos Javier Ossa Cornejo, Alejandro E. Díaz Mujica, María Victoria Pérez Villalobos, Silvia da Costa, Darío Páez Rovira
págs. 87-93



