La responsabilitat social universitària i la construcció d’una societat per a totes les edats
Stephany Bravo Segal
págs. 13-29
Educació per al desenvolupament sostenible: una via per a l’enfortiment de la responsabilitat social universitària
Mariela del R. Torres Pernalete, Miriam Trápaga Ortega
págs. 31-53
Espais de formació de la responsabilitat social universitària
María Jesús Domínguez Pachón, Eva López
págs. 55-73
Interpretar el concepte de RSE en estudiants de postgrau: repte per a la RSU
Oscar Daniel Licandro
págs. 75-97
Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?
Marina Cristina Alarcón Espinoza
págs. 99-107
El model PROT i la responsabilitat social universitaria: prosocialitat i transferència del coneixement a la pràctica
Roberto Roche Olivar, Pilar Escotorin Soza
págs. 109-132
Una definició de talent: orientadora per a la seua gestió a l’empresa i base per a la RSU
Purificación Roch Martí
págs. 133-156
Responsabilitat social universitària i conducta prosocial: una revisió de la literatura
Manuel Martí Vilar, Laura Calderón Mirallés, José Miguel Escrig Espuig
págs. 157-181
Avaluant la responsabilitat social universitària: el cas del centre de ciències humanes, socials i agràries de la Universitat Federal de Paraiba (Brasil)
José Mancinelli Lêdo do Nascimento, Emiliano Rostand de Morais Célio, Adolfo Ignacio Calderón
págs. 183-201
El coaching com a estratègia psicològica: punts clau per a la seua correcta aplicació
David Peris Delcampo, Enrique Cantón Chirivella
págs. 203-219
Mètode multinivell per promoure la prosocialitat a l’escola: contribució a la formació en RSU
A. Velasco
págs. 221-244
Fatima Ezzahra Ouaoua Chraouti
págs. 247-250