Tecnologia i lideratge educatiu: una perspectiva filosòfica
Anna Pagès Santacana
págs. 15-22
Els diagnòstics tecnopedagògics de centre: instrument avalatiu multidimensional per a la incorporació estratègica de les TIC en els centres educatius
Miquel Àngel Prats i Fernández, Elena Sofía Ojando Pons
págs. 23-31
Recursos de l'ipad i de l'iphone aplicats a l'educació universitària de la música
Antoni Miralpeix Bosch
págs. 33-42
Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista: aprendre en l'era digital
Jordi Simón Llovet, Elisabeth Alomar Kurz
págs. 43-53
Nuevos escenarios para los aprendices digitales en la universidad
Mercè Gisbert Cervera
págs. 55-64
Cap a un nou paradigma educatiu: el currículum bimodal
Pere Ramon Marquès Graells
págs. 65-72
Interrogantes educativos desde la sociedad del conocimiento
Antonio R. Bartolomé Pina, Mariona Grané i Oró
págs. 73-81
Dues tendències TAP en educació: apoderament i participació mitjançant les tecnologies
Anna Forés i Miravalles, Begoña Gros Salvat
págs. 83-88
Competencias TIC en Formación Inicial Docente: estudio de caso de 6 especialidades en la Universidad Católica de la Santísima Concepción
Maria Graciela Badilla Quintana
págs. 89-100
Comorbiditat de la síndrome de Gilles de la Tourette i la síndrome d'Asperger: a propòsit d'un cas
Ana Farré Menéndez, Meritxell Pacheco Pérez
págs. 101-109
Escala d'Intensitat dels Suports per a Infants i Adolescents: resultados de la prueba piloto
Ana Luisa Adam Alcocer, Climent Giné Giné
págs. 111-117
The Psychological Effects of Video Games on Young People
Lavinia McLean, Mark Griffiths
págs. 119-133