Ana María Martínez Díez, M. Tiemblo Marsal, Ana Rodríguez Díaz, Berta Meijide Rico, Alejandro V. Gómez Soler, Cipriano Luis Jiménez Casas
Este artigo, non podía ser doutra maneira, está baseado na publicación correspondente á colección: �Orientacións e respostas educativas�, editado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (Xunta de Galicia), que neste caso fai referencia ao: �Alumnado con trastornos xeneralizados do desenvolvemento� (2007).
Como se leva a cabo o proceso de escolarización, dos nenos e nenas con trastornos xeneralizados do desenvolvemento, aparece o suficientemente claro no traballo publicado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
Outra cousa é, tal como xa apuntabamos no ano 2003 e no número 7 de Maremagnum, o recoñecemento e validación por parte dos servizos de diagnostico e orientación das entidades membros da Federación AUTISMO GALICIA, que a día de hoxe, non están o suficientemente dotados, para a realización dunha tarefa, que dadas as dificultades que estes trastorno sen marcadores físicos e neurolóxicos específicos contempla, ademais de ser unha síndrome con notables diferenzas individuais.