Este artigo, non podía ser doutra maneira, está baseado na publicación correspondente á colección: �Orientacións e respostas educativas�, editado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (Xunta de Galicia), que neste caso fai referencia ao: �Alumnado con trastornos xeneralizados do desenvolvemento� (2007).
Como se leva a cabo o proceso de escolarización, dos nenos e nenas con trastornos xeneralizados do desenvolvemento, aparece o suficientemente claro no traballo publicado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
Outra cousa é, tal como xa apuntabamos no ano 2003 e no número 7 de Maremagnum, o recoñecemento e validación por parte dos servizos de diagnostico e orientación das entidades membros da Federación AUTISMO GALICIA, que a día de hoxe, non están o suficientemente dotados, para a realización dunha tarefa, que dadas as dificultades que estes trastorno sen marcadores físicos e neurolóxicos específicos contempla, ademais de ser unha síndrome con notables diferenzas individuais.