pág. 4
Junta
págs. 6-7
Fòrum Social per l'Educació a Catalunya. Manifest
Fòrum Social per l'Educació a Catalunya
págs. 8-9
pág. 10
Cal el treball integrat per avançar en l'educació iclusiva?
Miquel Àngel Alegre Canosa, Joan Subirats i Humet
pág. 11
Maltractament entre alumnes: necessitat d'una aproximació no culpabilitzadora
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
págs. 12-15
Els Centres de Desenvolupament i Atenció Precoç (CDIAP)
Fátima Pegenaute Lebrero
págs. 16-18
Modalitats d'inclusió escolar dels alumnes amb discapacitats a debat
Associació Catalana de Professionals d'EAP, Fapac - Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes de Catalunya, FAPAES, Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes d'Ensenyament Secundari de Catalunya, Pcei - Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva a Catalunya
págs. 20-27
Teresa Abril, Anna M. Bacardí, Eulália Bassedas Ballús, Mª Teresa Castilla Castilla, Magdalena Comadevall, Teresa Huguet, Joana Perdigón, Roser Reverter Oton, Ferran Sentis Vayreda, M. Teresa Taxonera
págs. 28-38
La col·laboració Escola-Família des d'una perspectiva sistèmica-relacional
Mireia Planas Sisquella
págs. 39-44
págs. 45-48
pág. 49
págs. 50-51
Los Equipos de Orientación Educativa y Psicopedagógica en la Comunidad de Madrid
Maria Gil de la Serna Leira
págs. 52-53
pág. 54