pág. 4
pág. 5
págs. 7-11
Una estratègia d'acompanyament de la Primària a la Secundària: La Construcció de casos
Esther Cárcel Ferrer, Eugenio Díaz Massó, Carme Rabadán Ruiz
págs. 12-17
L' aprenentatge inclusiu a través de la programació per competències
Glòria García Urbina
págs. 18-21
La construcció d'un model d'atenció a la diversitat en un Institut de secundària: estratègies organitzatives i procediments
Mª José Cesena, Victòria Montoya, Araceli Viñes
págs. 22-27
L' atenció a l'alumnat amb necessitats educatives especials als CFGM dels centres ordinaris
Jaume Forn i Rambla
págs. 29-31
Equip de Seguiment de l'Alumnat de l'Ensenyament Postobligatori (ESAP)
Clara Expósito del Viejo, Roser Soriano Garbín, Mª del Mar Mollet Jódar
págs. 32-35
págs. 36-40
Rosa Rodríguez Ramos, Iolanda Sipiña Selaya, Elisabet Cañadilla Regadera, Eva Villa Cajaravilla
págs. 41-46
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel, Eva Cantó Hurtado, Juan José Escobar Ballesteros
págs. 48-52
Pla de xoc per la Promoció Escolar: la tasca del tècnic d'Integració Escolar com agent educatiu i de desenvolupament
Núria Ramos Estudillo, Cristina Tarridas Pérez, Arlet Palomar Dalmau, Cèlia Sorribes Latorre
págs. 53-55
págs. 56-57
págs. 58-59
Neix la Fundació Josep Palach. Un espai col·laboratiu obert a tothom
Fundació Josep Pallach
págs. 60-61