De la ventada de ponent a la ventada de llevant? Ventada o canvi de model
Joan Serra Capallera
pág. 4
pág. 5
Sobre les Llars d'Infants municipals de Barcelona i comarques
Associació Catalana de Professionals d'EAP
pág. 6
Els problemas del comportament en els nens i adolescents de Catalaunya: estudi descriptiu del trastorn per dèficit d'atenció
Josep Moya, Manuel de Armas, María Teresa Anguera Argilaga
págs. 8-15
págs. 16-23
págs. 24-28
Educar per la pau, organitzar centres constructors de pau
Marina Caireta Sampere
págs. 29-34
págs. 35-37
Mª José Fernández Cordeiro Ferrándiz Rambla
págs. 39-40
Digues-ho en moviment! el moviment, la dansa i la voluntat creadora
Maria Joäo Sobrinho
págs. 41-43
La USEE de l'Institut Poeta Maragall
Mercè Gil Viñas, Mª Àngels Selles Pons, Montserrat Caselles Grau
págs. 44-49
La promoció escolar: un enfocament metodològic diferent per a garantir l'escolarització
Miguel Àngel Franconetti Andrade
págs. 51-53
págs. 54-55
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
L'Educació Low Cost.
Ramon Coma i Dosrius
Malivern, 2012
pág. 56
Ser més feliç i competent a la feina
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Ser més feliç i competent a la feina.
Joan Riart i Vendrell
Barcelona : Amat Editorial, 2011
pág. 57
Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento
Anna Elisabet Jesús Cuixart
Es reseña de:
Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento. Volumen I Infantil y primaria
Carme Saumell Mir, Gemma Alsina Masmitjà, Àngels Arroyo Rodríguez
Editorial Graó, 2011
págs. 58-59
pág. 59