pág. 5
págs. 6-17
págs. 20-26
págs. 27-32
págs. 33-39
Metodologia TEACCH: proposta d'intervenció amb alumnat amb trastorn de l'espectre autista al CEE Can Rigol
José Navas Sánchez, Aida Sardà, Mònica Perea
págs. 40-44
Miquel Albert Soler Martí
págs. 45-47
págs. 58-60
La construcción del caso en el trabajo en red. Teoría i práctica
Lidia Ramírez
Es reseña de:
La construcción del caso en el trabajo en red: teoría y práctica
José Ramón Ubieto Pardo
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2012. ISBN 9788497888011
pág. 61
Eulália Bassedas Ballús
Es reseña de:
El silenci dels nens. Com comunicarse amb els nens i adolescents quan un familiar pateix una malaltia oncològica
Sònia Fuentes i Sanmartín
Barcelona : Claret, 2013
pág. 62