Virtual-self identity construal in online video games: a Repertory Grid study protocol
Adrià Gabarnet, Adrián Montesano, Guillem Feixas Viaplana
págs. 9-22
Maria Graciela Badilla Quintana, Geraldine González López, Francisco Javier Sandoval Henríquez, Olga Moreno Fernández, Pilar Moreno Crespo, Francisco Ignacio Revuelta Domínguez
págs. 23-34
Psychological skills in esports: Qualitative study of individual and team players
Iván Bonilla, Andrés Chamarro Lusar, Carles Ventura Vall-Llovera
págs. 35-41
Kahoot! in Music and Physical Education Classes in Higher Education
Desirée García Gil, Carolina Bonastre Vallés, Carlos Avilés Villarroel, Irene Ramón Otero
págs. 45-54
Uso de una aplicación de tableta personalizada para evaluar la comunicación en niños con TEA: AppTEA
Guido Guzman, Lucas Gustavo Gago Galvagno, Nicolás Quiroz, Matías Serafini, Roberto Pallia, Marcelo Risk
págs. 55-64
Francisco José Martínez Hita, Eliseo García Cantó, Antonio Granero Gallegos
págs. 65-74