págs. 3-5
Alguns paràmetres moduladors del caràcter social dels nostres joves.
Antoni Talarn Caparrós, Anna Rigat
págs. 6-15
Beneficis de la docència compartida des de la perspectiva de l’alumnat d’Educació Primària
Edwin José Triana Teherán, Carme Armengol Asparó
págs. 16-29
Repensar l’assessorament psicopedagògic des d’un servei educatiu específic, el CRETDiC
Neus Ferrer Barbany, Montserrat Talaya
págs. 30-38
Les UFTEA, una resposta integrada per als infants i joves amb TEA i les seves famílies
Esther Francisco Salas, Neus Ribalta Xicota, Teresa Rius i Santamaria, Coral Tarazona Ortiz
págs. 39-47
Una reflexió sobre l'ús de les proves estandarditzades en l'avaluació a l’atenció primerenca
Marta Casla Soler, Ángeles Medina de la Maza, Yue Liu
págs. 48-66
págs. 67-79
L'atenció a l'alumnat amb discapacitat en l'educació superior en línia: El cas de la Universitat Oberta de Catalunya
Efrem Melián, Sílvia Mata, Julio Meneses
págs. 80-92
Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos
Andrea Vargas, Paula Mayoral Serrat, María Isabel Cano Ortiz, Ivonne Adriana Raballaty Parra
págs. 93-107
Tres maletes. De l’aula d’acollida al món de la moda: Mercè Sendrós, Maria dels Àngels Sellés. Barcelona: La Mar de Fàcil (2020)
Eulália Bassedas Ballús
Es reseña de:
Tres maletes. De l’aula d’acollida al món de la moda
Mercè Sendrós, Maria dels Àngels Sellés
2020
págs. 108-109
Quien ama educa: Içami Tiba Madrid: Santillana Ediciones Generales (2009)
Jaume Forn i Rambla
Es reseña de:
Quien ama educa
Içami Tiba
Madrid : Santillana, 2009. ISBN 978-84-03-59936-9
págs. 110-111