De Gutenberg a les interfícies: canvis en el funcionament cognitiu i relacional del subjecte
Joan Serra Capallera
págs. 1-8
A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala
Ramon Almirall Ferran, Teresa Huguet
págs. 9-18
Reconciliar-se amb el cos i els altres. Un exemple d'educació saludable
José Ramón Ubieto Pardo
págs. 19-29
págs. 30-40
Evolució educativa: per què el com és més important que el què
David Bueno i Torrens
págs. 41-46
Aprenentatge docent entre iguals: mestres i escoles que aprenen uns dels altres
David Durán i Gisbert
págs. 47-58
Pot haver-hi innovació sense recerca? Una proposta des de les comunitats d'indagació
Eva Liesa, Paula Mayoral Serrat
págs. 59-72
Anna Farré Riba, Ferran Sentis Vayreda
págs. 73-88
Compensa (Com pensa) l’escola? Algunes respostes a les necessitats educatives en un entorn “complex”
Lluís Espunya Danés, Laura Claver Pedraza, Cristina Riu Mir, David Mena García, Laura Lladó Martí
págs. 89-102
L' atenció a la diversitat. El model ètic de l’escola inclusiva i orientadora
Jordi Carmona Espinosa, Mercè Olivé
págs. 103-115
Investigació-Acció en la transformació d’un centre cap a la inclusió
María José Bataller Mira, Ana Angulo Fernández Pacheco, Miguel Angel Gimeno i Bonet
págs. 116-138
Centres de secundària que es mouen: Entrevista a tres instituts sobre la pràctica reflexiva i la innovació
Ramón Coma Dosrius
págs. 139-146
Innovació i atenció a l’alumnat amb Necessitats Educatives Especials
Carme Güell Serra, Gràcia Compta Solà
págs. 147-155
Guillermo Gorostiza, Marta Comas
págs. 156-172
Paloma Cívico Moreno, Alba Sanagustin Ciprés, Joan Artigal
págs. 173-188
"Nicajoana". Un projecte cooperatiu d'atenció a la diversitat
Enric Font, Sandra Saénz
págs. 189-199