Acogimiento residencial terapéutico para niños y adolescentes: una declaración de consenso del grupo de trabajo internacional sobre acogimiento residencial terapéutico
James K. Whittaker, Lisa Holmes, Jorge Fernández del Valle, Frank Ainsworth, Tore Andreassen, James Anglin, Anat Zeira, Eduardo Martín Cabrera
págs. 289-298
Meta-analysis of family-based selective prevention programs for drug consumption in adolescence
Maria Valero de Vicente, Lluís Ballester Brage, Carmen Orte Socias, Joan Alfred Amer Fernández
págs. 299-305
Volunteer functions inventory: a systematic review
Fernando Chacón Fuertes, Gema Gutiérrez, Verónica Sauto, María Luisa Vecina Jiménez, Alfonso Pérez Muñoz
págs. 306-316
Longitudinal effects of an intervention on perfectionism in adolescents
Carmen Bento, Ana Telma Pereira, Carolina Roque, Jorge Manuel Tavares Saraiva, António João Ferreira Macedo e Santos
págs. 317-322
Sandra Pérez Rodríguez, José Heliodoro Marco Salvador, Joaquín García Alandete
págs. 323-328
The HIDEA school-based screening scale for teachers to detect ADHD markers in elementary students
Javier Fenollar Cortés, Joaquín Parra Martínez, Encarnación Hernández Pérez, José Antonio Rabadán Rubio
págs. 329-334
Maite Garaigordobil Landazabal, Juan Manuel Machimbarrena Garagorri
págs. 335-340
The role of self-referencing in true and false recognition in young people and healthy older people
Alfonso Pitarque, Alicia Sales Galán, Encar Satorres, Rita Redondo, Juan Carlos Meléndez Moral
págs. 341-345
Effects of temporal contexts and contextual habituation on latent inhibition
Andrés Molero Chamizo, Guadalupe Nathzidy Rivera Urbina
págs. 346-351
Cognitive techniques and language: a return to behavioral origins
María Xesús Froxán Parga, Miguel Núñez de Prado Gordillo, Ricardo de Pascual Verdú
págs. 352-357
María Soledad Beato Gutiérrez, Jason Arndt
págs. 358-363
Affective and physiological correlates of the perception of unimodal and bimodal emotional stimuli
Pedro Joel Rosa, Jorge Oliveira, Daniyal Alghazzawi, Habib Moussa Fardoun, Pedro Gamito
págs. 364-369
The effect of interpersonal relationships on burnout syndrome in Secondary Education teachers
Jesús Miguel Rodríguez-Mantilla, María José Fernández-Díaz
págs. 370-377
Lifetime victimization among Spanish adolescents
Silvia Indias, Joaquín de Paúl Ochotorena
págs. 378-383
Comparison of methods for dealing with missing values in the EPV-R
David Paniagua, Pedro Javier Amor Andrés, Enrique Echeburúa Odriozola, Francisco José Abad García
págs. 384-389
Calibrating a new item pool to adaptively assess the Big Five
María Dolores Nieto Cañaveras, Francisco José Abad García, Alejandro Hernández Camacho, Luis Eduardo Garrido, Juan Ramón Barrada González, David Aguado García, Julio Olea Díaz
págs. 390-395
Cristiano Mauro Assis Gomes, Leandro S. Almeida, José Carlos Núñez Pérez
págs. 396-401
Psychometric properties of the spanish version of the Anxiety Sensitivity Index for Children
José Fernández Valdés, Aurora Gavino Lázaro, Lidia Valderrama, Antonio Godoy Ávila, Jeff Laurent
págs. 402-407
Alejandro Magallares Sanjuán, Guendalina Graffigna, Serena Barello, Andrea Bonanomi, Edoardo Lozza
págs. 408-413
Ana Martínez Pampliega, Laura Merino, Leire Iriarte Elejalde, David H. Olson
págs. 414-420
Bonifacio Sandín, Jeffrey S. Simons, Rosa María Valiente García, Raluca M. Simons, Paloma Chorot
págs. 421-428