Variables d'ajustament psicològic en una mostra d'adolescents amb mesures de protecció
Francisco González Sala, Aixa Sue Cortés- Fernández
págs. 13-30
Models dinàmics de competició entre llengües, aplicats al cas català-castellà, al País Valencià
Clara Miralles Vila, Manel Perucho, Ernest Querol Puig
págs. 31-55
Enfocament de resiliència comunitària per afrontar contextos d'exclusió social
Rogelio Navarro Domenichelli
págs. 57-72
L'impacte d'Helene Deutsch: Psicologia de les dones, en l'àmbit feminista
Rosa Sos Peña
págs. 73-82
La importància dels equips de treball en les organitzacions: models d'efectivitat grupal
Eva M. Lira Rodríguez, Pilar Ripoll Botella, María Felisa Latorre Navarro, Lucas Monzani
págs. 83-107
La responsabilitat social universitària: perspectives des de la psicologia
Juan José Martí Noguera
págs. 109-125
Quan allò moral és emocional: aproximació dimensional a la naturalesa afectiva dels dilemes morals
Antonio Olivera La Rosa, Javier Villacampa González, Luis Felipe Sarmiento Rivera
págs. 127-137
Benvingut Rogers a Espanya o de què tracta, realment, l'empatia
Carmen Mateu Marqués, Remedios González Barrón, Inmaculada Montoya Castilla, Ignacio Gómez Marroquín
págs. 139-169
Prosocialitat i neurociència: més enllà dels límits neuro-social-cognitius
Mauro Cozzolino
págs. 171-188
Bases hormonals de la conducta prosocial: una revisió de la literatura
Ferran Suay Lerma, Manuel Martí Vilar, Susana López Tarín
págs. 189-210
Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars
María Elena Gigena
págs. 213-222
Els serveis psicopedagògics escolars-SPEs-: 30 anys d'assessorament col·laboratiu a la comunitat educativa
Vicente Bueno Ripoll
págs. 223-226
Conrad Izquierdo Rodríguez
págs. 229-231