Two Temperamental Characteristics, approach and Inhibition/fear, and Saccadic responses in Infancy
Arsuko Nakagawa, Masune Sukigara
págs. 349-362
Theory of Mind in Young people with Down,s Syndrome
Francisco Javier Molina Cobos, Mª Carmen Amador Castro
págs. 363-385
Amparo Escartí Carbonell, Melchor Gutiérrez Sanmartín, Carmina Pascual, Ramón Llopis Goig
págs. 387-402
Javier Vila Carranza, Luis J. López Romero, Angélica Alvarado
págs. 403-413
R. Alcázar Olán, Jerry L. Deffenbacher, Laura Hernández Guzmán, Bipin Sharma, María Eugenia de la Chaussée Acuña
págs. 415-426
Variables relacionadas con la conducta violenta en la escuela según los estudiantes
María del Carmen Pérez Fuentes, José Jesús Gázquez Linares
págs. 427-437
Psychology of Mediaton and Health: Present Status and Future Directions
Dilwar Hussain, Braj Bhushan
págs. 439-451
Measuring Adolescents' Soking-related Social Identity Preferenceswith the Implicit relational Assessment Procedure (IRAP) foer the First Time: A starting Point that Explains Later IRAP Evolutions
Nigel Vahey, Sawn Boles, Dermot Barnes-Holmes
págs. 453-474
The Role of Experimental Avoidance in the Perfomance on a High Cognitive Demand Task
J. C. López, Francisco J. Ruiz, Jonas Feder, Adrián Barbero Rubio, Joaquín J. Suárez Aguirre, José A. Rodríguez, María Carmen Luciano Soriano
págs. 475-488
Alteraciones de memoria en la faseeutímica del trastorno bipolar de inicio en la aadolescencia: estudio de dos casos
Juan Antonio Becerra García
págs. 489-498
Intergenerational differences in Materialism and Postmaterialism Values in a Spanish sample
Jesús Gil Roales-Nieto, Antonio Segura
págs. 499-512
págs. 513-520