Céline Darnon, Fabrizio Butera, Gabriel Mugny, Alain Quiamzade, Chris S. Hulleman
págs. 423-434
María del Mar Mateos Sanz, Isabel Solé i Gallart
págs. 435-451
Teacher education graduates' entrance into the teaching profession: Development and test of a model
Isabel Rots, Antonia Aelterman
págs. 453-471
Psychological adjustment in bullies and victims of school violence
Estefanía Estévez López, Sergio Murgui Pérez, Gonzalo Musitu Ochoa
págs. 473-783
Bertrand Troadec, Benaissa Zarhbouch, Valérie Frède
págs. 485-498
Rebecca Shankland, Lionel Riou França, Christophe M. Genolini, Julien-Daniel Guelfi, Serban Ionescu
págs. 499-512
Samuel Rabanaque, José Reinaldo Martínez Fernández
págs. 513-528
Purificación Rodríguez Marcos, María Oliva Lago Marcos, M. Lourdes Hernández, Laura Jiménez, Silvia Guerrero, Sonia Caballero
págs. 529-543
Izabela Soric´, Marko Palekic´
págs. 545-565