Desde hace más de una década, el IES El Bullidor de Rubí se ha caracterizado por conferir una gran importancia a la orientación personal, académica y profesional de sus alumnos/as, así como por intentar proporcionarles la mejor respuesta a sus necesidades educativas.
En esta línea, el instituto cuenta con un Departamento de Orientación y Atención a la Diversidad, desde el que se coordina el Programa de Orientación del centro. Como parte de este Programa, el curso pasado se puso en marcha el Proyecto EINA, innovador en el municipio, y dirigido a aquellos/as alumnos/as que, por motivos diferentes, se encuentran abocados al fracaso escolar, al absentismo, a los problemas de convivencia en el instituto y, posteriormente, a la precariedad laboral o, en algunos casos, a la marginación.
Des de fa més d'una dècada, l'IES El Bullidor de Rubí s'ha caracteritzat per conferir una gran importància a l'orientació personal, acadèmica i professional dels seus alumnes / as, així com per intentar proporcionar-los la millor resposta a les seves necessitats educatives.En aquesta línia, l'institut compta amb un Departament d'Orientació i Atenció a la Diversitat, des del qual es coordina el Programa d'Orientació del centre. Com a part d'aquest programa, el curs passat es va posar en marxa el Projecte EINA, innovador en el municipi, i dirigit a aquells / es alumnes / es que, per motius diferents, es troben abocats al fracàs escolar, a l'absentisme, als problemes de convivència a l'institut i, posteriorment, a la precarietat laboral o, en alguns casos, a la marginació.
For more than one decade, IES El Bullidor of Rubí has been distinguished for confering great importance to the personal, academic and professional direction of its students, as well as trying to provide the best answer to their educative needs.
In such a way, the institute has a Counselling and Attention to the Diversity Department, from which the Counselling Program of the center is coordinated. As a part of this Program, the EINA Project (EINA means TOOL) started last year. It is innovator in the municipality, and directed to those students who, for different reasons, are led to school failure, absenteeism, coexistence problems in the high school and, later, to precarious labour or, in some cases, to marginalization.