La historia de Pau es la de un niño de necesidades educativas especiales que consigue escribir diferente en las páginas de su historia personal. Destacar siempre los aspectos positivos del proceso de integración, permite, además de reforzarlos, que se conviertan en peldaños de una escalera ascendente en los que podemos apoyarnos para seguir avanzando.
Educar respetando y amando la diferencia fomenta la interacción entre los alumnos, les hace progresar a todos/as académicamente y nos ayuda, también a todos/as, a crecer como personas.
La història de Pau és la d'un nen de necessitats educatives especials que aconsegueix escriure diferent a les pàgines de la seva història personal.Destacar sempre els aspectes positius del procés d'integració, permet, a més de reforçar-los, que es converteixin en esglaons d'una escala ascendent en els quals podem donar-nos suport per seguir avançant.Educar respectant i estimant la diferència fomenta la interacció entre els alumnes, els fa progressar a tots/es acadèmicament i ens ajuda, també a tots/es, a créixer com a persones.
The story of Pau is that of a child, with Special Educational Necessities, which managed to chance the pages of the story of his life.
Always allowing the positive aspects of the process of integration to stand out, enable, moreover reinforce, to change each stumbling block into a step up an ascending ladder wich we can lean on to move forward.
To educate respecting and loving differences encourages interaction among students, this alows progress for all academically and helps us, also to grow as persons.