Isabel Escudero i Bat, Anna Garriga i Planas, Montserrat Martí i Vives
Este artículo quiere dar a conocer las características básicas del marco teórico común que se ha establecido como referencia, en la etapa de primaria del centro escolar CEIP Les Ferreries de Palafolls, en relación a la dislexia. Así como, los ajustes metodológicos i evaluativos que se han consensuado para dar respuesta a los trastornos específicos de aprendizaje de los alumnos disléxicos.
This article aims to discover the basic characteristic of the common theoretical framework that has been taken as a reference in the school CEIP Les Ferreries de Palafolls at the primary stage towards dyslexia and the methodological and assessment criteria that have agreed to respond to the specific learning difficulties that dyslexic students have.
Aquest article vol donar a conèixer les característiques bàsiques del marc teòric comú que s'ha establert com a referència, en l'etapa de primària de centre escolar CEIP Les Ferreries de Palafolls, en relació a la dislèxia. Així com, els ajustos metodològics i avaluatius que s'han consensuat per donar resposta als trastorns específics d'aprenentatge dels alumnes dislèxics.