Ester Conesa Carpintero, Jordi Domènech Casal, Francesc Ginel, Montse Morcillo
La promoción de la exeléncia es un pilar de la calidad educativa de cualquier centro. En nuestro centro, varias estrategias organizativas (diversificación curricular, seguimiento tutorial, etc...) pretenden incidir para trabajar la Exeléncia de manera inclusiva como objetivo para todo el alumnado. Esto implica el desarrollo de iniciativas y actividades didácticas que favorezcan el diagnóstico y la detección, la atención a la diversidad y aprender a aprender.
La promoció de l'excel·lència és un pilar de la qualitat educativa de qualsevol centre. En el nostre centre, diverses estratègies organitzatives (diversificació curricular, seguiment tutorial, etc ...) pretenen incidir per treballar l'excel·lència de manera inclusiva com a objectiu per a tot l'alumnat. Això implica el desenvolupament d'iniciatives i activitats didàctiques que afavoreixin el diagnòstic i la detecció, l'atenció a la diversitat i aprendre a aprendre.
Excellence promotion is a main point of the quality of education in schools. In our school, several strategies (curriculum diversification, tutoring…) have been undertaken in order to work on Excellence as a goal for every student, in an inclusive approach. This implies the development of didactic strategies and activities improving diagnosis and detection, diversity attention and the “learning to learn” competences.