Àngels Donadeu i Farrarons, Carme Jiménez i Moreno, Lídia Renart i Colom
En el artículo que presentamos a continuación, hacemos una reflexión sobre nuestra práctica educativa diaria en la USEE de Trastorno de Conducta (TC) del Instituto de Enseñanza Secundaria Narcís Xifra i Masmitjà de Gerona. En él se refleja la metodología, organización, funcionamiento, praxis, etc. de este recurso, que es una experiencia piloto iniciada en el curso anterior. Es la primera y única de la provincia de Girona.
En l'article que presentem a continuació, fem una reflexió sobre la nostra pràctica educativa diària a la USEE de Trastorn de Conducta (TC) de l'INS Narcís Xifra i Masmitjà de Girona. S'hi reflecteix la metodologia, organització, funcionament, praxi, etc. d'aquest recurs, que és una experiència pilot iniciada el curs anterior. És la primera i única de la província de Girona.
In the article that follows, we make a reflection on our everyday educational pratice in USEE Conduct Disorder (TC) of Secondary School Narcís Xifra Masmitjà in Girona. It reflects the methodology, organization, running, practice, etc. of this resource, which is a Pilot scheme initiated the previous year. It is the first and only of the province of Girona.