María Blanca Castro Valdivia
Foron administradas varias tarefas de atención sostida e inhibición de respostas a catro grupos de nenos: un grupo control sen psicopatoloxía e nenos diagnosticados de Transtorno por Déficit de Atención con Hiperactividade, Transtornos de Conduta (disocial e negativista desafiante) e Dificultades de Aprendizaxe. As tarefas aplicadas foron o paradigma do Sinal de Stop e dúas versións do Test de Execución Continua. Os resultados indican que os nenos con TDAH teñen máis dificultades para manter a atención e inhibir respostas do que os nenos con outras psicopatoloxías.
Several tasks of sustained attention and response inhibition were administered to four groups of children: a Control Group and children diagnosed as Attention Deficit Hiperactivity Disorder, Conduct Disorders (Disocial and Oppositional Defiant) and Learning Disabilities. The tasks used were the Stopsignal paradigm and two versions of the Continuous Performance Test. The children from the Attention Deficit Disorder group showed more difficulties in sustaining attention and inhibiting responses than the children with another psychopathologies.