Estefanía Mosquera-Castro
Este traballo analizará desde unha perspectiva teórico-práctica as necesidades formativas do profesorado de lingua galega na Educación Primaria como resultado da particular situación sociolingüística en que se encontra a lingua galega. A nosa análise verifica problemas a nivel pedagóxico que provocan no alumnado de grao unha falta de motivación pola súa aprendizaxe, un modelo de lingua precario e unhas aptitudes lingüísticas negativas, que condicionarán o posterior proceso de ensino-aprendizaxe en que figurarán como docentes e, tamén, como referentes. A discusión formulará as medidas necesarias para garantir unha competencia lingüística mínima neste idioma que capacite para a posterior práctica docente
This work analyses from a theoretical and practical perspective Galician language training needs of teachers in Primary Education, taking into account the particular sociolinguistic situation in which Galician language is. Our review will verify teaching problems that cause in Galician language students a lack of motivation for learning, a poor precarious language model and a negative linguistic aptitude, that will determine the subsequent process of teaching and learning, where nowadays students will be the teachers and, therefore, the linguistic referents. The discussion will aim the necessary measures to ensure a minimum proficiency in this language that qualifies for the later teaching.