Reconfiguración de la educación compensatoria en base a las evidencias científicas. Actuaciones inclusivas para la igualdad de resultados
Autores:Henar Rodríguez Navarro, Oriol Ríos González, Sandra Racionero Plaza
Localización:Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº Extra 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: Políticas públicas de apoyo y refuerzo educativo / Public Policies on Education Support and Remedial Education), págs. 67-87
Oakes, J., (1985) Keeping Tracking: How Schools Structure Inequality, , New Haven (Connecticut): Yale University Press
(2010) PISA 2009 Results: What Students Know and Can Do – Student Performance in Reading, Mathematics and Science, 1. , http://dx.doi.org/10.1787/9789264091450-en,...
Oliver, E., De Botton, L., Soler, M., Merril, B., Cultural intelligence to overcome educational exclusion (2011) Qualitative Inquiry, 17 (3),...
Oster, K., Linna, E.K., Jansen, J., Carvalho, R., (2000) Second Chance Schools, Summary Report on the Evaluation of the European Pilot Schools,...