Martorell, M. C. y Silva, F. (1993). Cuestionario de evaluación de la empatía. En M. Garaigordobil, Intervención psicológica con adolescentes....
Merrel, K. W. (2002). Home and community social behavioural scales. Baltimore, MD: Paul H. Brookes.
Murray, D. S., Ruble, L. A., Willis, H. y Molloy, C. A. (2009). Parent and teacher report of social skills in children with autism spectrum...
Ohrmann, P., Kugel, H., Bauer, J., Siegmund, A, Kölkebeck, K., Suslow, Wiedl, K. H., Rothermundt, M., Arolt, V.,Pedersen, A. (2008). Learning...
Owens, G., Granader, Y., Humphrey, A. y Baron-Cohen, S. (2008). LEGO-Therapy and the social use of language programme: an Evaluation of two...
Pedersen, A., Wiedl, K. H. y Ohrmann, P. (2009). Neurobiological correlates of learning potential in healthy subjects and in schizophrenic...
Pelechano, V. (1991). Habilidades interpersonales en ancianos: conceptualización y evaluación. Valencia: Alfaplus.
Pelechano, V. (1995). Habilidades interpersonales: conceptualización y entrenamiento. En M. D. Calero (1995). Modificación de la inteligencia:...
Peña, E., Iglesias, A. y Lidz, C. S. (2001) Reducing test bias through dynamic assessment of children's word learning ability. American...
Rao, P.A., Beidel, D. C. y Murray, M. J. (2008). Social skills intereventions for children with Asperger's syndrome or high-functioning...
Raven, J. C., Court, J. H. y Raven, J. (1996). Test de matrices progresivas de Raven. Madrid: TEA (orig. 1986).
Rumsey, J. M. y Hamburger, S. D. (1990). Neuropsychological divergence of high level autism and severe dyslexia. Journal of Autism and Developmental...