pág. 3
pág. 5
Mesures especials per a escoles especials?
Miquel Àngel Alegre Canosa, Joan Subirats i Humet
pág. 6
Autismo e inclusión educativa: algunas claves para la reflexión
Carlos Ruiz Amador
págs. 7-15
La intervenció psicopedagògica i terapèutica amb els infants autistes: una experiència de coordinació entre els serveis psicopedagògics i sanitaris
Noemí Balmanya Gelpí, A. Hervás Zúñiga, Margarida Redó Dalmau, Teresa Valls y Alcayde
págs. 16-21
Intervenció escolar en alumnes amb síndrome d'Asperger
Marta Maristany, Anna López, Roser Colomer, Cristina Boix, Anna Sanz Datzira
págs. 22-26
L' alumnat que presenta Trastorns Generalitzats del Desenvolupament
Carme Hortal Espi
págs. 27-38
Document de definició i funcions dels EAP
Ferran Sentis Vayreda, Joan Serra Capallera, Anna Farré Riba, Julio Aviñoa Pérez
págs. 29-36
Eulália Bassedas Ballús
págs. 39-47
Una altre manera d'atendre l'alumnat de risc social: les experiències escolars compartides
M. Teresa Ferrer Fàbregas
págs. 48-53
Elements per a la contextualització: algunes informacions sobre l'atenció a la diversitat i la integració a Itàlia
Teresa Huguet
págs. 54-55
págs. 56-59