pág. 4
Projectes educatius de ciutat: passat, present i futur
Ricard Benito Pérez, Jordi Collell i Caralt, Joan Subirats i Humet
pág. 9
págs. 10-16
Les entrevistes amb famílies a la intervenció psicopedagògica
Ramon Almirall Ferran
págs. 17-23
El repte de l'escola inclusiva a Osona. Trajectes diversos, objectiu comú
Jaume Carbonés i López, María Teresa Casas, Ramon Riera i Alibés
págs. 24-31
Programa ÀLBER: Una eina per atendre la diversitat a l’aula
Glòria Jové Monclús, Silvia Cano Moroba
págs. 32-39
págs. 40-43
Escoltar el rostre de l'altre: reflexions sobre l'educació en valors ètics
Concepció Poch i Avellán
págs. 44-46
Una experiència docent amb infants autistes. Una perspectiva psicodinàmica
Pilar Vilagut Macia
págs. 47-52
El suport conductual positiu. Una perspectiva pel tractament de les conductes problemàtiques
Josep Font i Roura
págs. 53-57
págs. 58-59
CINTRA. Un projecte de reconstrucció amb adolescents del quart món
Joan Luis Casanovas Mañà, Anna Mascaró i Picó
págs. 60-62
pág. 63