Jacqueline Maffei, Jessica Singer Dudek, Dolleen-Day Keohane
págs. 1621-1641
Regina A. Carroll, Claire C. St. Peter
págs. 1642-1656
págs. 1657-1672
Implementation of the Good Behavior Game in Classrooms for Children with Delinquent Behavior
P. Raymond Joslyn, Timothy R. Vollmer, Varsovia Hernández Eslava
págs. 1673-1681
Increasing the Social Validity of Function-Based Treatments for Problem Behavior
Jessica P. Álvarez, Nathan A. Call, Joanna E. Lomas Mevers
págs. 1682-1699
Prácticas de Crianza Asociadas a la Reducción de los Problemas de Conducta Infantil: Una Aportación a la Salud Pública
Silvia Morales Chainé, Fernando Vázquez Pineda
págs. 1700-1715
págs. 1716-1745
Using Computer-Based Programmed Instruction to Train Goal-Directed Systems Design
Nicholas L. Weatherly, Aubrey Daniels International, Richard W. Malott
págs. 1746-1756
Breanne Byiers, Adele Dimian, Jennifer J. McComas, Frank J. Symons
págs. 1757-1771
Elizabeth M. Street, Kent Johnson
págs. 1772-1792
Prácticas de Crianza Positiva: Entrenamiento a padres para reducir Bullying
Brenda Mendoza González, José Javier Pedrosa, Kalina Isela Martínez Martínez
págs. 1793-1808