págs. 1-2
L'educació, eina imprescindible sempre i, especialment, en moments de crisi
Arcadi Oliveres Boadella
págs. 3-4
La conducta autolítica en l’entorn escolar: Eines per a la prevenció, detecció i intervenció
Oscar Puigardeu Aramendia, Juan Carlos Barroso Sánchez, Josep Amorós i Contra
págs. 5-24
L' abordatge de conductes disruptives des d’una perspectiva inclusiva
Andrea Jardí, Belinda Siles Sancho, Anna Sunyer, Anna Vila
págs. 25-37
Gènere, sexe i interseccionalitats en l’educació inclusiva
Montserrat García-Milà
págs. 38-56
L'acompanyament i l’orientació en la parentalitat a famílies en entorns de diversitat cultural: ser mare al Pakistan, ser mare del Pakistan
Maryam El Khayat Yicheoua, Magda Rivero García
págs. 57-66
Teràpia d’acceptació i compromís amb familiars de fills/es amb discapacitat intel·lectual: un estudi pilot
David Lobato Casado, Francisco Montesinos Marín, Óscar García Leal, Julia Cebrián Gallardo
págs. 67-81
Laia Mas Expósito, Mercè Triay, Mònica Albertí Cortés, Juan Antonio Amador Campos, Lluís Lalucat-Jo
págs. 82-95
SEEM - Atenció a les capacitats de les persones amb discapacitat motriu
Anna Betlloch, F. Javier Casas, Marta Giménez, Marc Griful, Anna López, Nuria Martínez, Lidia Morillas, Laia Ordaz
págs. 96-107