Active learning through flipped classroom
Salvador Montaner Villalba, Jesús García Laborda
págs. 9-10
The impact of the flipped classroom in higher education: a case study
María José Sosa Díaz, Dolores Narciso
págs. 15-23
María Teresa Sánchez Compaña, Cristina Sánchez Cruzado
págs. 25-33
Influence of flipped classroom methodology on the self-concept of primary education students
Héctor Galindo Domínguez
págs. 35-42
The Flipped classroom in the learning of korfball in fifth and sixth grade
Luis Marqués Molías, Ramon Palau, Mireia Usart Rodríguez, Francesc Morilla Gómez
págs. 43-52
Elena Sofía Ojando Pons, Jordi Simón Llovet, Miquel Àngel Prats i Fernández, María Martínez Felipe, Elsa Santaolalla Pascual, Jorge Torres Lucas
págs. 53-61
Héctor Galindo Domínguez
págs. 63-69
Comparativa del uso educativo de las redes sociales en los grados de Maestro: universidades presenciales y online
Raquel Gil Fernández, Diego Calderón Garrido, Alicia León Gómez, Carolina Martín Piñol
págs. 75-81
Escaping from the English classroom. Who will get out first?
Alexandra Santamaría Urbieta, Elena Alcalde Peñalver
págs. 83-92



