Ecological-transaction model approach adolescents parental maltreatment and peer-bullying: the moderating role of bullying at hte classroom
Santiago de Ossorno García, Javier Martín Babarro, María Paz Toldos Romero
págs. 495-518
Impacto de un entrenamiento docente en el autoconcepto académico y los resultados educativos
Karla Lobos Peña, Claudio Bustos, Alejandro E. Díaz Mujica
págs. 519-540
Pablo Usán Supervía, Carlos Salavera Bordás, María Pilar Teruel Melero
págs. 541-560
Latin American undergraduates and learning patterns in the transition to higher education: an exploratory studi in Colombia
José Reinaldo Martínez Fernández, Laura B. García Ravidá, Cristina Mumbardó Adam
págs. 561-588
María Estrella Fernández Alba, Trinidad García Fernández, Cristina Gómez, Débora Areces Martínez, Celestino Rodríguez Pérez
págs. 589-608
Repercusiones cognitivas del consumo de alcohol en universitarios: un estudio preliminar
Elena Bernabeu Brotons, Cristina de la Peña Álvarez
págs. 609-638
Dyanne Escorcia, Christie Ros
págs. 639-664
págs. 665-682
Liliana García Reyes, Miguel Ángel Tuz Sierra, Luz Virginia Pacheco Quijano, Gabriela Isabel Pérez Aranda, Sinuhé Estrada Carmona, María Teresa Fernández Nistal
págs. 683-706
María Teresa Fernández Mistal, Jairo Keven Mora Soto, Frannia Aglaé Ponce Zaragoza
págs. 707-730