Ranking 2019 de investigación de las universidades públicas españolas
Gualberto Buela Casal, Alejandro Guillén Riquelme, Amparo Díaz Román, Almudena Carneiro Barrera, Raúl Quevedo Blasco
págs. 351-362
Resilient and low performer students: Personal and family determinants in European countries
Francisco Javier García Crespo, Rubén Fernández Alonso, José Muñiz Fernández
págs. 363-375
Rafael Ruiz Pérez, Evaristo Jiménez Contreras
págs. 376-383
Impairment of cognitive memory inhibition in individuals with intellectual disability: A meta-analysis
Elena Palomino, José María López Frutos, Juan Botella Ausina, María Sotillo
págs. 384-392
Reinforcer pathology among cigarette smokers with and without history of alcohol use disorder
Alba González Roz, Álvaro Postigo Gutiérrez, Gema Aonso Diego, Ángel García Pérez, Roberto Secades Villa
págs. 393-399
Natalia Moreno, Jesús Sanz Fernández, María Paz García Vera, Clara Gesteira Santos, Sara Gutiérrez Camacho, Alejandro Zapardiel, Beatriz Cobos, Sylvia Marotta-Walters
págs. 400-406
Usue de la Barrera, Lidón Villanueva Badenes, Vicente Javier Prado Gascó
págs. 407-413
Needs and demands for psychological care in university students
Concepción Fernández Rodríguez, Tamara Soto López, Marcelino Cuesta Izquierdo
págs. 414-421
Time spent and time management in homework in elementary school students: A person-centered approach
Antonio Valle Arias, Isabel Piñeiro Aguín, Susana Rodríguez Martínez, Bibiana Regueiro Fernández, Carlos Freire Rodríguez, Pedro Rosário
págs. 422-428
Affective and cognitive variables involved in structural prediction of university dropout
Alejandro E. Díaz Mujica, María Victoria Pérez Villalobos, Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Antonio Cervero Fernández-Castañón, Julio Antonio González-Pienda García
págs. 429-436
Gustavo Mario Ramírez Santana, Víctor M. Acosta Rodríguez, Sergio Hernández Expósito
págs. 437-442
Implementation of an Early Preventive Intervention Programme for Child Neglect: SafeCare
María Ignacia Arrauabarrena, Joaquín de Paúl Ochotorena, María Cañas Miguel
págs. 443-499
Caterina Calderón Garrido, David Navarro González, Urbano Lorenzo Seva, Pere Joan Ferrando Piera
págs. 450-457
Methodological quality checklist for studies based on observational methodology (MQCOM)
Salvador Chacón Moscoso, María Teresa Anguera Argilaga, Susana Sanduvete-Chaves, José Luis Losada López, J. Antonio Lozano Lozano, Mariona Portell Vidal
págs. 458-464
Invariance of Spanish version of Sexual Double Standard Scale across sex, age, and education level
Ana Álvarez Muelas, Carmen Gómez Berrocal, Pablo Vallejo Medina, Juan Carlos Sierra Freire
págs. 465-474
Perceived Classroom Responsibility Climate Questionnaire: A new scale
Javier Fernández Río, José Antonio Cecchini Estrada, Juan Andrés Merino Barrero, Alfonso Valero Valenzuela
págs. 475-481
Cutoff scores for workplace bullying: The Spanish Short-Negative Acts Questionnaire (S-NAQ)
José M. León-Pérez, Iván Sánchez Iglesias, Alfredo Rodríguez Muñoz, Guy Notelaers
págs. 482-490
Cuando la mente encontró su cerebro: book review
José Muñiz Fernández
Es reseña de:
Cuando la mente encontró a su cerebro: escritos sobre neurociencia y psicología
Luis Aguado Aguilar
Alianza, 2019. ISBN 978-84-9181-557-0
págs. 491-492