págs. 1-2
Obstacles a la inclusió: qüestionant concepcions i pràctiques sobre l’avaluació psicopedagògica
Gerardo Echeita Sarrionandia, Ignacio Calderón Almendros
págs. 3-12
Aproximació al lideratge pedagògic dels orientadors en els centres educatius
Clemente Lobato Fraile
págs. 13-21
Sílvia Cortés Mollà
págs. 22-30
Un equip d’assessorament familiar especialitzat en el marc escolar: mirades i converses amoroses
Paco Buigues Tro
págs. 31-41
págs. 42-47
Experiència d’aprenentatge servei: aprenem a reciclar amb la Fundació Pere Mata
Lucrècia Bernaltes, Neus González Monfort, María Luz López Delgado, Carme Maigí
págs. 48-54
págs. 55-71
SPLAIENGLISH:: el tractament de l’anglès adaptat a l’alumnat amb NEE
Óscar del Estal Martínez
págs. 72-76
págs. 77-84
L’Institut Escola Pi del Burgar, un centre inclusiu
Pilar Ruibal de Flores Calero, Sandra Badia Mestre
págs. 85-95
págs. 96-104
Entre adolescentes y adultos en la escuela. Puntuaciones de época
Daniel Korinfeld, Daniel Levy, Sergio Rascovan
págs. 105-106
págs. 107-108