Cap a organitzacions educataives també competencials
Ramón Coma Dosrius, Núria Pratdesaba López
págs. 4-9
Els plans individualitzats: dels documents a la reflexio. canviar de perspetiva
Ramón Coma Dosrius, Núria Pratdesaba López
págs. 10-14
L'alumnat amb trastorns de l'espectre autista: un repte per a la inclusió educativa
M.Teresa Castilla Castilla
págs. 15-21
Marta Rabadán Martinez
págs. 22-27
La precitca psicomotriu per a nens amb trastorns del desenvolupament i/O descapacitat
Carles A. Montserrat i González
págs. 28-33
La llengua escrita amb l'ús dels métodes de treball.
Angela González Giménez
págs. 34-39
Programa d'orientació i transició a la vida adulta dels alumnes amb discapacitat psicquica greu
Dolors Hinojosa, Beatriz Félez Rodríguez
págs. 40-47
Projecte compartit upupa epops: edició setmanal d'una revista
Marga Plaza, Carme Pons
págs. 48-50
L'assessorament als centres en el disseny i experimentación de projectes didáctics: estudi d'un cas
Luis Miguel del Carmen Martín
págs. 51-54