págs. 4-8
PROJECTE ESCOLTA´M: el papel del referent
Gemma Pérez i Clemente, Roger Brufau Pla, Anna Aragay Barbany
págs. 9-12
TRANSICIÓ ENTRE ETAPES EDUCATIVES: Reflexions i propostes per a una optmització de la col.laboració entre etapes
Juan Carlos Barroso Sánchez
págs. 13-18
págs. 19-22
EXPERIÈNCES DE MEDIACIÓ AMB JOVES DES D´UN SERVEI MUNICIPAL DE MEDIACIÓ CIUTADANA
Aidà Almirall Serra, Maribel García Cotto
págs. 23-27
CONCEPTES I REFLEXIONS AL VOLTANT DE LA PSICOMOTRICITAT EN PRIMERA INFÀNCIA
Carles A. Montserrat i González
págs. 28-32
págs. 33-34
págs. 35-37
Marisol Roca Coma
págs. 39-40
LA MÚSICA I LA DANSA A L´ESCOLA: El CEPSA Oriol Martorell de Barcelona un centre artístic integrat
Maria Andreu i Duran
págs. 41-44
UNA MÚSICA PER A TOTS: Projecte de l´Àmbit de música i dansa del l´escola L´Areny de Cornellà de Llobregat
Neus Berrio Rodrigo, Núria Casals Rotllan
págs. 45-47
MUSICOTERÀPIA AMB INFANTS I ADOLESCENTS AMB PROBLEMS PSÍQUICS: La importància de la Música en el tractament d´infants i adolescents amb malalties psíquiques
Claudia Mailalhn
págs. 48-50
EL MÚSIC PEDAGOG PRINCIPAL TRANSMISSOR DELS EFFECTES DE LA MÚSICA
Constantí Sotelo i Paradela
págs. 51-52