págs. 10-13
La inclusió escolar: principis i estratègies per fer-la posible
Pere Pujolàs Maset
págs. 14-20
Una experiència d'educació inclusiva a la Comarca del Berguedà
Joan Bonals Picas, Sara Isach, Marta Pla, Angela González
págs. 21-26
Aplicació del disseny universal de l'aprenentatge: una proposta per acostar el "medi" a tots els alumnes
Mercè Masdeu, Dolo Ramon
págs. 27-32
Una alternativa a les clases magistrals: experiències de treball cooperatiu a les àrees de ciències experimentals i de llengua catalana
Rosa Pujol Famadas, Neus Mujal Cortinas, Joan Vivo Martínez
págs. 33-40
Montserrat Castanys, Silvia Vendrell
págs. 41-42
Tot un repte per a un claustre: la integració d'alumnes amb deficiències auditives
Anna Llorens i Todolí, Ma. Lourdes García i Punsola, Montserrat Moreno Valero, Albert Bou Vizcarra, Manuel Ramón Campos, Núria Salvanyà i Miralles, Ma. Francisca Lucas Carramolino
págs. 43-44
Gemma Gilabert, Cesc Notó
págs. 45-49
Los Equipos de Orientación Educativa. Andalucía
Juan de Dios Fernández Gálvez
págs. 50-53